Mini omlete cu oua de prepelita

Aceasta reteta este facuta cu cateva luni in urma,cand am primit premiul cu oua de prepelita;in ideea ca trebuie sa le pregatesc sa nu-si piarda termenul,am uitat s-o mai pun aici
Daca aveti copii,nepoti,e bine ca un mic dejun sa fie pregatit in asa fel incat sa fie atrasi de mancarea respectiva.
AVEM NEVOIE DE:
24 oua de prepelita(4oua,reprezinta un ou de gaina iar eu am facut 6miniomlete)
1fir de ceapa verde
100g cascaval ras
sare
piper
rosii si castraveti pentru servit
CUM SE PROCEDEAZA
Cred ca toata lumea stie sa pregateasca o omleta dar va spun si eu
Intr-un castron se bat ouale cu sare,piper,ceapa curatata si taiata marunt,apoi cascavalul ras
Se umplu forme de care are fiecare
apoi se lasa la cuptor 10min
Se scot din forme si se servesc cu rosii si castraveti

Pentru cine nu are forme mici,aceasta omleta se poate pregati,pur si simplu in tigaie.

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme