Saramura de peste

Nu pot rezista de cateori merg prin piata sa nu intru pe la pescarie sa vad daca au primit ceva prospaturi!
Am nimerit taman bine cand descarcau niste burti babane de crap!! aoleu,ce bine-mi pare,acasa imediat am pus de-o saramura asa cum o fac eu !
Am fost atat de nerabdatoare s-o savurez,incat nu am mai tinut cont de aspectul farfuriei!!!
AVEM NEVOIE DE:
burta de crap
sare
1-2rosii
1-2ardei kapia
SARAMURA:
2-3cani cu apa(depinde de cantitatea de peste)
1lingurita cu vegeta sau delikat
1ardei iute
1capatana de usturoi
putin cimbru
1lingura ulei
sare daca e cazul
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele spalat,portionat,pudrat cu sare,se pune pe gratarul tefal,impreuna cu rosiile si ardeii
Dupa ce s-au fript,pestele se pune pe o farfurie,rosiile si ardeiii se curata de coaja si se paseaza cu blenderul vertical
Intr-un vas pe foc se pune apa cu Delikat,ardei iute,cimbru,ulei,piureul de rosii si ardei,
 iar cand incepe sa clocoteasca se adauga pestele si dupa 2-3clocote se opreste focul.Se da vasul deoparte,se adauga usturoiul pisat,se potriveste de gust,apoi se serveste cu mamaliguta si ardei iute daca e nevoie
Un alt an 2019,aceeasi reteta


    

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme