Perisoare in sos de rosii

Am facut Perisoare in sos de smantana si mi-au placut foarte mult,acum am facut in sos de rosii si la fel de gustoase au fost.
AVEM NEVOIE DE:
PERISOARE:
500g carne tocata
1ceapa mica
2linguri orez
2oua
sare
piper
verdeata
cimbru
SOS:
1ceapa mica
3linguri ulei
1cana suc de rosii
1lingura faina
100ml vin alb
2frunze de dafin
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se amesteca carnea cu ceapa tocata foarte marunt,sare,piper,putin cimbru,verdeata taiata marunt,orezul spalat si ouale batute separat;dupa omogenizare,se formeaza perisoare mici cu palmele ude
se pun la fiert intr-un vas cu apa si sare
se lasa 4-5min apoi se scot pe o farfurie,fara sa se arunce apa
In cratita cu ulei se caleste ceapa,se adauga 1-2polonice cu apa de la fiert
dupa ce a scazut se adauga vinul,dupa 5min sucul de rosii amestecat cu faina
iar cand incepe sa fiarba se pun perisoarele,frunza de dafin,putin cimbru,sare si piper dupa gust
daca e nevoie se mai adauga 1-2polonice cu apa de la fiert iar dupa 10-15min se opreste focul
Se serveste dupa gustul fiecaruia dar noi am servit cu mamaliguta si muraturi de vara
Abia in 2017 mi-a fost din nou pofta de asa ceva si nu stiu de ce nu mi-e pofta mai des pentru ca sunt super bune.










Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme