Placinta rustica cu struguri

Am primit ceva struguri si cum eu nu pot manca mult si cum ei se strica repede,am facut aceasta placinta dar mai ales pentru motivul ca nu am folosit tot aluatul de la Melcii cu branza.
Foarte buna a fost dar am o observatie pentru cine doreste sa incerce reteta,nu trebuie lasata sa screasca in tava;eu am lasat-o pentru ca nu erau copti melcii dar nu trebuie pentru ca dupa cum se vede in poza,aluatul se distanteaza si ramane o gaura unde este boaba de strugure.Asta face parte din aspectul din farfurie,"fixul"meu!!
AVEM NEVOIE DE:
aluat pe care il gasiti AICI
1castronel cu boabe de struguri
1lingura zahar brun
1galbenus
2linguri nuca macinata mai grosier
CUM SE PROCEDEAZA:
Se intinde o foaie nu subtire din aluat,
se taie marginile ca sa fie un patrat sau un dreptunghi cu laturile drepte,se taie apoi fasii egale,pe fiecare fasie pe mijloc,se pun una langa alta boabe de struguri
peste boabe se presara zahar brun,apoi se aduna marginile aluatului peste boabe,sigiland bine,astfel se formeaza un rulou si se pune ruloul in tava rotunda de tarta unsa cu unt sau ulei;in continuarea primului rulou se pune al doi-lea si tot asa pana se termina si tava este plina
Se unge deasupra cu galbenus batut cu 1lingura cu lapte,se presara nuca si la cuptor 30min
Dupa ce s-a racit putin,se scoate placinta pe un platou,se taie si se serveste.




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme