Tarta cu branza si rosii

Rosii cherry din belsug;nici nu mai stiu ce sa fac cu ele asa ca am strecurat printre altele si aceasta delicioasa tarta!
AVEM NEVOIE DE:
1 pachet aluat de foitaj
50g bacon
1pachet branza Brie
3linguri smantana
2oua
rosii cherry
Cascavalul din poza nu l-am mai pus pentru ca era afumat si nu-mi place afumatura!!!
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune baconul taiat intr-o tigaie iar dupa ce si-a lasat grasimea se scoate pe hartie de bucatarie intr-o farfurie
se tapeteaza forma de tarta cu aluat,se pune baconul,branza cubulete
apoi rosiile spalate si taiate in jumatati
deasupra amestecul de oua cu smantana si la cuptor 30min.
Eu deasupra am presarat putin busuioc,dar merge si fara
Dupa ce s-a racit se scoate pe un platou,se taie si se serveste





 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme