Prajitura cu mure si iaurt

Aceasta minunata reteta am pregatit-o pentru Provocarea Weekend cu spor initiata de STEFANIA ANASTASIU
In aceasta luna de sfarsit de an,gazda este nimeni alta decat....STEFANIA ANASTASIU
Stefy prietena noastra draga,ne-a propus sa pregatim din blogul personal
-Fursecuri
-Prajituri
-Aluaturi
Pentru ca in aceasta luna fiecare dintre noi avem treaba pana peste cap,am ales o prajiturica mai simpla,cu ingrediente putine pe care sa le am dar de aceasta data,am dorit ca farfuria mea sa fie identica cu a gazdei si mi-a iesit!
Multumesc draga mea a fost foarte buna!
AVEM NEVOIE DE:
3oua
300g faina
150ml ulei
250ml iaurt
150g zahar pudra
1/2plic praf de copt
2linguri cacao
mure
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat bine ouale cu zahar iar dupa ce si-a triplat volumul,se adauga cate putin ulei apoi iaurtul amestecand usor iar la sfarsit se incorporeaza cate putin faina cu praful de copt
Se rastoarna in tava cu hartie de copt treisferturi din compozitie,in restul se amesteca cacao si se toarna deasupra apoi cu o lingura se marmoreaza
Deasupra se pun murele se la cuptor se lasa 40min
Dupa ce s-a copt si racit putin,se scoate din tava,se elimina hartia,se taie si se pune pe platou.



  

 

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme