Pulpe de rata la cuptor pe cartofi taranesti

Nu prea am fost multumita de aceasta reteta pentru ca am curatat cartofi mai multi decat era necesar si in cazul asta,trebuia dublata cantitatea de ceapa dar pana la urma a fost bun,i-am pus mai multi cartofi sotului si a fost bine pentru amandoi!!
AVEM NEVOIE DE:
pulpele de la rata(eu am avut si 1/2din piept)
500g cartofi
2cepe
1capatana de usturoi
250ml vin alb
1lingura boia de ardei
sare
piper
cimbru toate de la Kotanyi
20ml ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
Pulpele prajite pe ambele parti,se adauga vinul si 1cana cu apa si se lasa la fiert 
 Dupa ce s-a evaporat totul,se scoate carnea,in uleiul ramas se caleste ceapa cu usturoiul zdrobit,se condimenteaza cu sare,piper dupa gust,1lingura cu boia,putin cimbru,se omogenizeaza si se lasa deoparte
Cartofii curatati,fierti,
zdrobiti cu furculita(nu de tot),se pun intr-un vas termorezistent
deasupra cu o lingura se pune ceapa
apoi carnea
si se lasa la cuptor 30min.
Se serveste imediat cu muraturi(eu am avut cherry murate)





 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme