Galatopita reinventata

Am primit reteta de la Alina Strumfi Bucatar, prietena mea din Grecia dar cand am vazut ca nu am suficiente ingrediente,am folosit planul B,adica reinventat!!
Asa am ajuns la aceasta delicioasa prajiturica pe care noi o putem numi budinca!
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu lapte
1cana cu apa
4linguri zahar
un praf de sare
4linguri gris
3oua
esenta de vanilie
1/2lingurita scortisoara Kotanyi
CUM SE PROCEDEAZA:
Se amesteca continuu intr-un vas cu lapte,apa,zahar,sare si gris.
Dupa ce incepe sa se ingroase,se da deoparte si se lasa sa se raceasca apoi se adauga esenta de vanilie,scortisoara,ouale batute separat si se omogenizeaza bine
Se rastoarna compozitia in forme mici sau una mare,unsa cu putin ulei
Se lasa la cuptor 20min depinde de cuptor,pana se rumenesc
Se rastoarna pe farfurii,
se orneaza cu toping de zmeura si fructe

Un deliciu,multumesc Alina!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme