Omleta cu ciuperci

Intr-o dimineata,uite asa mi-a venit pofta de o omleta cu ciuperci;am cautat prin frigider,congelator,am scos ce-mi trebuia si la treaba!!
AVEM NEVOIE DE:
2ciuperci mari
3oua
50g mozzarella
sare
piper
oregano Kotanyi
1catel de usturoi
2linguri ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:
Se calesc in ulei ciupercile feliate impreuna cu usturoiul taiat marunt
dupa ce a scazut apa din ele se adauga ouale batute cu sare,piper,deasupra felii de mozzarella,se da focul mic,se pune capac iar dupa 3-4min se opreste focul
se pune deasupra putin oregano si se serveste imediat cu salata sau acritura de sezon.Aceasta reteta cum este reciclata,la timpul respectiv am mancat-o cu muraturi.

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme