Tochitura moldoveneasca

Imi place tochitura dar nu oricare tochitura,doar cea moldoveneasca,imi place pomana porcului,imi plac toate "porcariile"!!
Dupa spusele lui Radu Anton Roman,adevarata tochitura moldoveneasca,are in compozitie doar carne grasa si slaba,carnati proaspeti sau afumati,rinichi,ficat,vin,usturoi,untura,oua,sare si branza.Pe timp de vara se gasesc mai greu spre deloc organe,doar ficat am gasit si m-am pus pe treaba ca pofta-i mare!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg carne de porc,eu am luat ceafa
1kg carnati proaspeti
200g ficat
1capatana mare de usturoi
2linguri untura de porc
1cana cu vin alb
sare
piper
putin cimbru
oua
branza
malai
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune intr-o cratita de tuci untura,carnea taiata cuburi mici,dupa ce s-a strans si s-a albit,se adauga carnatii taiati tot in bucati mai mici iar dupa ce totul este rumenit se adauga vinul,aceeasi cana cu apa si se lasa la fiert incet si cu capac 
Dupa ce a scazut,se adauga ficatul portionat in bucati potrivite,se lasa sa se inabuse apoi se condimenteaza cu sare,piper,putin cimbru,usturoiul bine pisat amestecat cu putina apa,se amesteca totul iar dupa 5min se opreste focul.
Pe farfurie se pune carne,deasupra mamaliga,peste mamaliga oul facut ochi in tigaie sau ochiuri romanesti(in apa) apoi se acopera cu branza
Eu am pus parmezan si nu prea se vede


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme