Chec pufos cu fructe

Am facut chec cu bezea italiana,a fost super super bun,acum am vazut pe FB o postare de pandispan in care s-a pus ceva asemanator dar nu apa ci lapte.
Nu am facut pandispan ca-mi trebuia oua multe asa ca am facut doar un chec sa vad rezultatul si da,a iesit  super bun,mai ales ca a fost facut intr-o forma nou achizitionata!
AVEM NEVOIE DE:
3oua
180g zahar
120ml lapte
60g unt
200g faina
1plic zahar vanilat
1lingurita praf de copt
1ingura cacao
fructe
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat foarte bine ouale cu un praf de sare,zahar si zahar vanilat,dupa ce a rezultat o crema albicioasa si spumoasa,se adauga treptat faina cu praful de copt si se amesteca usor cu o spatula iar la final se incorporeaza cate putin, laptele fierbine cu unt

Dupa omogenizare se rastoarna in tava cu hartie de copt,eu nu am nevoie de hartie la tavile de silicon,se opreste putin aluat care se amesteca cu cacao,se pune deasupra,
apoi fructe din belsug
iar la cuptor se tine 30-40min depinde de cuptor sau pana trece testul cu scobitoarea
Dupa ce s-a racit,se scoate din tava,se pudreaza cu zahar si se taie.




 
 

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme