Cheesecake cu fructe

Imi place sa fac tot felul de nebunii pentru ca am "abonatii"mei mancaciosi care mereu ma intreaba daca nu am facut ceva bun!!
Imi plac cheesecak-urile dar nu am intotdeauna branza atunci cand as vrea sa fac si uite asa am aici foarte putine astfel de retete dar de aceasta data am facut doua,asa sa fie sa se sature nepotii mei mancaciosi de ceva dulce,care nu dureaza mult!!😅😅😅
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
200g biscuiti digestivi sau orice fel de biscuiti
3linguri zahar pudra
2linguri pudra de roscove sau cacao
150g unt topit

CREMA1:
500g branza ricotta sau de vaci proaspata
300g crema de branza Philadelphia
2linguri zahar pudra
200ml frisca lichida
1plic foi de geatina

CREMA2:
500g caise
5linguri zahar
1plic foi de gelatina

CREMA3:
500g cirese
5linguri zahar
2plicuri zahar vanilat
1plic foi de gelatina

JELEU LUCIOS:
300g cirese
2linguri zahar
1plic gelatina
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru blat,se pun toate ingredientele in blender,dupa ce s-au maruntit biscuitii,
se rastoarna in tava de tort cu pereti detasabili,se preseaza bine dand forma blatului cu fundul unui pahar,apoi se lasa tava la frigider
Pentru crema1,se amesteca intr-un castron,cele doua branzeturi,cu zahar,cu frisca batuta separat si amestecand usor cu miscari verticale,iar la final se incorporeaza gelatina hidratata in 50ml apa rece,apoi dizolvata pe bain-marie
Dupa omogenizare,se imparte crema in mod egal in trei boluri
 Crema de branza din primul bol se rastoarna in forma peste blat,se niveleaza suprafata,apoi se lasa la frigider sa se intareasca iar restul bolurilor se lasa deoparte
Pentru crema2,caisele spalate,curatate de samburi,se fierb intr-un vas cu apa cat sa le cuprinda,
dupa 5min.de fiert se strecoara fara sa se arunce apa,sepun in blender impreuna cu zahar
apoi se rastoarna intr-unul din bol,si se incorporeaza gelatina hidratata in apa rece 5min apoi dizolvata pe bain-marie in 50ml zeama de la fiertul caiselor;dupa omogenizare,se amesteca cu crema de branza dintr-un bolmapoi se rastoarna in forma peste crema de branza daca s-a intarit si se lasa din nou la frigider
Pentru crema3,ciresele spalate,curatate de samburi,se pun la fiert cu apa cat sa le cuprinda iar dupa ce au fiert,se scurg,fara sa se arunce apa,se pun in blender cu zaharul pudra si zaharul vanilat,se rastoarna piureul obtinut intr-un bol,se incorporeaza gelatina hidratata 5min in apa rece apoi dizolvata pe bain-marie in 50ml zeama de la fiertapoi se amesteca cu crema de branza ramasa

si se rastoarna peste crema de caise daca s-a intarit apoi se lasa din nou la frigider
In acest timp,se pregateste luciul
Se fierb ciresele spalate,curatate de samburi in 500ml apa si zahar,dupa ce au fiert bine,se strecoara,apa cu se arunca,se paseaza ciresele,gelatina hidratata in apa rece 5min se dizolva pe bain-marie in zeama de la fiert apoi se amesteca cu piureul de cirese
Dupa omogenizare,se trece totul prin sita pe fundul careia se pune un tifon;pasta rezultata trebuie sa fie foarte fina si limpede
Dupa ce s-a racit putin,se rastoarna in forma si se lasa la frigider pana a doua zi
Se pune foema pe un platou,cu un cutit cu lama subtire se trece in jurul tortului,se scoate inelul apoi se orneaza dupa ideile fiecaruia
Eu am oprit cateva cirese,le-am tinut in apa apoi le-am trecut prin zahar colorat,diferite culori
Se lasa la frigider pana in momentul servirii
SFATUL MEU:
Dupa cum am spus si la inceput,cu aceste cantitati,eu am facut doua astfel de torturi,doar ca in al doi-lea am adaugat un strat de ciocolata in loc de branza,deci cantitatile le puteti reduce
Important e ca aceste creme cand le puneti in tava sa fie in mod egal toate pentru aspectul feliei cand este taiata;eu am masurat cu polonicul de la inceput,am pus cremele in boluri asa masurate,apoi in forma
De asemenea,fructe puteti pune orice alte fructe dar una din ele sa fie mai deschisa la culoare,tot pentru aspectul feliei cand o taiati iar straturile le ordinati cum doriti,puteti pune si la mijloc crema de branza,sau puteti face straturi mai multe cu diferite fructe!








  
 

Un comentariu:

  1. Nu numai că arată bine dar sigur sunt și gustoase. Știu nepoții ce știu 😀

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme