Inghetata fara zahar

Am gasit pe sit-ul doamnei Pop Ligia aceasta inghetata si cum tocmai imi achizitionasem formele,m-am grabit s-o pregatesc si a fost super buna!m-am chinuit putin sa le scot din"gaoace"dar voi exersa!!😄😄😄
AVEM NEVOIE DE:
500g cirese fara samburi,eu am avut merisoare proaspat culese
270ml apa plata
petale de la 2trandafiri de dulceata(optional),eu chiar daca este optional,am adaugat 1/2lingurita de pasta de trandafiri
miere de albine dupa gust
si forme de inghetata bineinteles
 CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun toate ingredientele in blender si dupa ce a rezultat un smoothie mai gros,se imparte in formele de inghetata
apoi se lasa la congelator,eu le-am tinut pana a doua zi.
Ca sa se desprinda mai usor inghetata,se tin formele sub jet de apa,apoi se servesc.
Este o inghetata excelenta iar pasta de trandafiri i-a dat o aroma deosebita!

 

elefant.ro

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme