Piept la gratar cu legume

Nu m-am simtit prea bine si nici pofta de mancare nu am avut,asa ca mi-am facut un gratar din piept de pui,poate-mi vine pofta mancand!!
AVEM NEVOIE DE:
1piept de pui
1punga cu legume mexicane
condimente pentru gratar
sare
piper
1lingura zeama de lamaie
2linguri ulei de masline
1lingurita unt
CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul dezosat,feliat,se pune intr-un bol,se pudreaza cu sare,piper,condimente pentru gratar,se amesteca bine apoi se adauga zeama de lamaie,uleiul de masline,se amesteca din nou,se acopera si se lasa la frigider cateva ore sau pana a doua zi
Intr-un vas cu unt se pun legumele nedezghetate,se lasa pe foc cu capac,se adauga 1ceasca cu apa,iar cand a scazut si legumele sunt fierte,se condimenteaza si se opreste focul.
Se pune carnea pe gratar,se tine cate 1-2min pe ambele parti apoi se pun pe o farfurie
Pe farfurie sau platou,se pun legume intr-un inel de inox,alaturi piept la gratar apoi se serveste.



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme