Paste cu ciuperci

Cu aceasta reteta particip la Provocarea Weekend cu spor initiata de STEFANIA ANASTASIU iar gazda din aceasta luna este LAURA MARIA DIN
Din categoriile selectate,am ales sa pregatesc paste si am ales trei retete,nu stiu daca voi avea timp pentru toate dar incerc;am ales pastele pentru ca-mi plac mult si am vazut ca Laura are ceva retete pe care eu nu le am si la felul cum arata...mmmm!!!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste colorate(cu busuioc am avut eu)
2cepe
cate 1/4 de ardei gras colorat
rosu
galben
verde
1/2cutie cubulete de rosii
300g ciuperci
1/2piept de pui
3linguri ulei
sare
piper
busuioc
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei se caleste ceapa,ciupercile taiate marunt,pieptul de asemenea,cateva linguri cu apa de la fiertul pastelor,
Dupa cateva minute de fiert se adauga rosiile,ardeiii taiati suvite,sare,piper,si lasi pe foc pana scade
apoi se amesteca totul cu pastele fierte si se pun pe farfurie,sau se pun paste pe farfurie si deasupra sosul de ciuperci si piept;eu am facut ambele variante,pentru ca sotul meu nu prea mananca ciuperci iar daca sunt amestecate dar mai ales daca sunt taiate marunt,trec spre stomac,neobservate!!!
Laura,mie personal mi-a placut foarte mult dar si sotului,multumesc mult pentru reteta si pentru gazduire!!


 
 

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme