Sandvis de vinete si cascaval

Mi-a trimis Mihaela mea din Italia reteta asta,am facut-o si s-a terminat imediat;bine nu a fost nici prea multa dar a fost buna.
AVEM NEVOIE DE:
2vinete
100g cascaval,eu am avut mozzarella
2oua
1cana cu pesmet
3linguri ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:
Vinetele spalate,uscate,le feliezi cate doua dar nu pana la capat,intre feliile de vanata pui felii subtiri de cascaval
le presezi bine apoi le treci de doua ori prin ou batut cu un praf de sare, pesmet apoi le pui in tava pe hartie de copt,le stropesti cu putin ulei de masline,daca ai sticle gen spray e mai bine,apoi la cuptor 30min la foc mic
Dupa ce s-au facut le scoti pe farfurie si, noi le-am mancat cu dulceata de ardei iuti;bune rau!!

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme