Strudel cu pere

De fapt strudelul este tot un fel de placinta,dar pregatita intr-un mod mai aparte;am vazut postari cu placinta in toata regula iar respectiva doamna-i spunea strudel!!
Acum sincera sa fiu nici eu nu stiu exact care-i adevarul,dar aceasta reteta am facut-o dupa reteta maestrului Horia Varlan si cred ca el e in masura sa spuna ce si cum!!
AVEM NEVOIE DE:
6pere mari
1cana cu zahar brun
300g nuca macinata
100g stafide
coaja rasa de lamaie
aluat de foitaj
1lingura ulei
1ou
CUM SE PROCEDEAZA:
Perele curatate,taiate cubulete mici,le pui intr-un vas pe foc impreuna cu zahar 
si le lasi pana s-a format o dulceata;dai vasul deoparte,adaugi stafidele,coaja de lamaie,miezul de nuca,amesteci totul bine si lasi deoparte sa se raceasca
Intinzi foaia de aluat pe masa,o mai subtiezi cu sucitorul,cu o pensula o ungi cu ulei,pui umplutura deasupra
 rulezi bine si strans,pui ruloul in tava cu hartie de copt,faci deasupra cateva crestaturi cu un cutit bine ascutit,ungi cu galbenus desfacut cu putin lapte
apoi la cuptor la foc mic 40min.
Eu pentru ca am rulat foaia pe lungime,ruloul mai,mai sa nu-mi incapa pe tava,asa ca l-am pus in colturi!! voi aveti grija sa-l rulati pe latime sau sa faceti doua.
Dupa ce s-a racit,tai strudelul si-l pui pe farfurie la masa!
Deliciu aromat!
Eliminand galbenusul,poate fi o delicioasa placinta de post!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme