Cartofi cu mirodenii

Este o reteta din Grecia de la prietena mea Virginica;si eu fac ceva asemanator astfel de cartofi dar fara sa-i tin la congelator,sincer nu stiu care-i rolul congelatului dar rezultatul a fost bun!
AVEM NEVOIE DE:
8cartofi
1lingura boia dulce
1lingurita boia iute,optional
1lingurita oregano
1/2lingurita cimbru
sare
piper
1capatana de usturoi pisat
5linguri ulei de masline
1ceasca cu apa
CUM SE PROCEDEAZA:
Cartofii curatati si spalat,taiati rondele mai groase,pusi intr-un castron,amestecati bine cu restul ingredientelor 
apoi rastorni totul intr-o punga din plastic,legi bine punga la gura si lasi la congelator 30-45min
Dupa acest timp,scoti punga,o rastorni intr-un vas de yena cu capac sau daca nu are,acoperi cu folie de aluminiu

si lasi la cuptor 30min,descoperi si mai lasi 30min sa se rumeneasca apoi servesti calzi
Pentru ca in aceeasi zi am pregatit tot de la prietena mea si chiftelute de ciuperci,am pus langa cartofi si cateva chiftelute,un deliciu!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme