Cartofi,carnati si fleica la cuptor

Am facut putina ordine in congelator,pentru ca eu daca tot am gatit mancare de regim,au cam ramas ceva pachete cu carne,asa ca am adunat tot,le-am ingramadit in tava cu cartofi si alte mirodenii si a iesit o nebunie!
AVEM NEVOIE DE:
carnati proaspeti
fleici de porc
1kg de cartofi
2cepe mari
2linguri bulion
100ml vin alb
2linguri untura de porc sau ulei
sare
piper
putin cimbru
1capatana mica de usturoi
1lingura pasta de ardei
CUM SE PROCEDEAZA:
Va spun de la inceput ca aceasta este reteta mea de cartofi la cuptor,indiferent ca am ceva carne sau nu si este o nebunie,cu varza murata sau muraturi mmmm!!!
Deci sa revenim,fleicile spalate,uscate,le pun in tigaie sa-si lase grasimea,le intorc pe ambele parti apoi le scot pe farfurie;in grasimea lasata,daca e suficienta,daca nu mai adaug untura si calesc ceapa tocata marunt iar dupa ce s-a inmuiat,adaug pasta de ardei si de rosii
Rastorn in tava peste cartofii cubulete apoi adaug sare,si piper dupa gust,1/2lingurita de cimbru,usturoiul pisat,vin,amestec totul bine
deasupra pun carnatii si fleicile
acoper tava cu folie de aluminiu si la cuptor la foc mic 40min
Dupa acest timp,scot tava,intorc carnea si carnatii apoi mai las in cuptor 20min
Am servit imediat asa cum imi place mie,de aceasta data am facut salata de varza rosie,pentru ca la tot ce vedeti aici,eu nu am pus nici un praf de sare!





  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme