Guguluf cu iaurt si fructe

Cand am facut prajitura asta,pur si simplu mi-era pofta de ceva dulce facut de mine si uite asa m-am tot uitat prin caietele mele si am dat de reteta asta care statea acolo cuminte fara s-o fi facut,draga de ea cum i-a venit randul dupa nici nu stiu cate luni!!!
AVEM NEVOIE DE:
4oua
265g faina
1cana cu zahar
110ml ulei
50g unt
300g iaurt cremos(grecesc)
1plic praf de copt
esenta de vanilie
1lingura cacao
fructe
CUM SE PROCEDEAZA:
Faci o crema fina din oua mixate bine cu un praf de sare si zahar,adaugi cate putin  iaurtul amestecat bine cu ulei si unt topit,esenta de vanilie apoi faina cu praf de copt si amesteci usor cu o spatula.
Dupa omogenizare,rastorni intr-o forma de guguluf sau tava cu hartie,opresti cateva linguri pe care le amesteci cu cacao
Pui in forma peste aluat amestecul cu cacao
marmorezi cu o furculita si pui fructele deasupra
La cuptor lasi 40min la foc moderat,dupa ce s-a racit scoti din forma si pudrezi cu zahar pudra


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme