Dorada la cuptor

Toata lumea spune ca acest peste este cel mai bun,cel mai dulce;tot asa mi s-a parut si mie prima data cand am cumparat,atunci nu stiu ce fel l-am facut pentru ca a fost super gustos,in schimb acum am ramas putin dezumflata ca sa zic asa;voi mai cumpara odata sa vad care-i rezultatul si daca-i la fel,ma opresc din cumparat pentru ca-i destul de scumpisor,zic iar pentru pofte de peste merge si un caras!!!

AVEM NEVOIE DE:
1kg peste dorada
sare
piper
1lamaie
1crenguta de rozmarin
ulei de masline
otet balsamic
GARNITURA:
1conopida
1broccoli
1morcov mare
1lingura unt
50ml vin alb
sare
piper
oregano
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele curatat,bine spalat,uscat,il pudrezi cu sare si piper,exterior si interior apoi il lasi deoparte 30min
In acest timp,pui intr-un vas pe foc untul,apoi buchetele mici de conopida si brocoli,morcovul rondele,amesteci usor iar dupa cateva minute adaugi vinul,dupa ce a scazut condimentezi,amesteci apoi opresti focul.
Poate va intrebati de ce nu oparesc conopida si brocoli,ei bine eu nu le oparesc atunci cand le pregatesc drept garnitura,pentruca-mi plac putin crocante apoi daca sunt oparite mai dispar din proprietati
 
Pui in burta pestelui cate o rondea mai groasa de lamaie si ramura mica de rozmarin,il pui in tava,deasupra pui 2-3linguri ulei si la cuptor 20min
Cand este aproape gata,scoti tava si pui cate o lingurita de otet balsamic pe fiecare peste,in situatia in care-l doreste cineva mai crocant
Eu am gresit aici si am pus cu lingurita,otetul s-a scurs in tava,s-a caramelizat si pestele cu greu l-am scos pentru ca se lipise;trebuie cu o pensula sa ung suprafata fara sa se scurga in tava.
Ei bine data viitoare nu mai fac asa pentru ca-mi place mai mult aspectul rumenit

Pui pe farfurie pestele,alaturi garnitura si servesti!


Pofta buna!

  


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme