Invartita moldoveneasca cu branza

Am primit de la tara ceva branza de vaci si eu cum nu sunt asa prietena in general cu branzeturile,si cum tot a fost Lasata secului,am facut o placinta dar am zis sa fie mai altfel decat cea obisnuita.
Ei bine,am facut-o si intradevar a fost deosebita,a fost o nebunie de nu ne puteam satura cat a fost calda dar si a doua zi!!
AVEM NEVOIE DE:
ALUAT:
1kg faina
2oua
1plic drojdie uscata
400ml lapte cald
1/2lingurita sare
UMPLUTURA:
1kg branza de vaci
putina sare
3linguri zahar
5oua+3galbenusuri
coaja rasa de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui ingredientele pentru aluat in masina de paine,mai intai laptele si ouale batute apoi faina cu sare si drojdie,alegi programul de framantare si astepti.
In acest timp intr-un castron amesteci branza cu sare,zahar,5oua batute si coaja de lamaie
Dupa ce s-a oprit masina,rastorni aluatul intr-un vas uns cu ulei


apoi rupi bucatele de aluat egale,intinzi foi pe masa unsa cu putin ulei
pui cate 2-3linguri cu umplutura,rulezi,pui ruloul in vasul uns cu unt,apoi urmatorul rulou il pui in continuarea primului si tot asa pana se acopera suprafata vasului
Urmatoarele rulouri le pui deasupra,eu am pus doua rulouri si in tava de cozonac pentru nepoti si mi-a ramas doar doua rulouri pe care le-am pus deasupra
Cele trei galbenusuri le amesteci cu o lingura lapte apoi ungi placinta
La cuptor vor sta 45min la foc mic;tava cu doua rulouri am scos-o mai devreme dar cea mare,fiind mai groasa a mai ramas
Treci cu un cutit de jur imprejur apoi rastorni placinta si daca rezisti,lasi sa se raceasca!!
Va spun eu ca nu poate rezista nimeni cum nici noi!





  

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme