Prajitura cu cozonac si fructe

Cand am facut cozonac,nu s-a mancat tot pentru ca am mai facut si alte dulciuri,asa ca a ramas dar nu-l intreba nimeni de ce sta stingher pe raft!!
Cum am la congelator fructe de nu mai stiu ce sa fac cu ele(in fiecare an spun ca nu mai pun dar...) si compot de la prietenii mei SUN FOOD,am facut aceasta prajitura
AVEM NEVOIE DE:
1cozonacuscat
600ml lapte
6oua
fructe congelate
1cutie compot cu fructe tropicale
200ml frisca lichida
1lingura unt
2cubulete ciocolata pentru ornat
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-o forma rotunda cu pereti mai inalti,poate fi si o cratita,unsa cu unt din belsug,pui felii de cozonac taiate mai gros,pui jumatate din amestecul de oua batute cu lapte,
deasupra fructele congelate
acoperi cu alte felii de cozonac,umpli golurile cu bucatele mai mici si rastorni restul de oua,presezi cu grija totul sa fie cuprinse de lapte toate feliile apoi lasi la cuptor 30-40min,depinde de cuptor
Dupa ce ai scos tava din cuptor,lasi sa se raceasca foarte bine,se poate si pana a doua zi,apoi treci cu un cutit de jur imprejur si rastorni pe un platou
Bati bine frisca,ornezi prajitura,deasupra pui fructe tropicale iar la final razi ciocolata
apoi tai,pui pe farfurie si servesti un deliciu!



   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme