Dorada la cuptor

Am auzit de bunatatea acestui peste,am cautat sa cumpar proaspat dar cum nu am gasit decat congelat,nu am fost incantata de rezultat;am spus doar ca nu mai cumpar congelat dar nu ma-nvat minte!!!
Ingrediente:1buc.peste dorada(1-2kg),6cartofi,6rosii cherry,80g cascaval,10linguriulei de masline,sare,piper,patrunjel,1ceasca cu vin alb
Pestele,curatat,spalat,tamponat cu hartie absorbanta,condimentat cu sare si piper
Intr-o tava se pun 4linguri ulei de masline,deasupra jumatate din cantitatea de patrunjel tocat,jumatate din cantitatea de cartofi fierti si taiati rondele,jumatate din cantitatea de cascaval ras,deasupra pestele,se acopera cu restul de cartofi,in jurul lui jumatati de rosii,restul de cascaval,patrunjel si ulei,se adauga vinul,se acopera cu folie de aluminiu si se da la cuptor 30min

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

Google+ Followers

Persoane interesate