Lasagna cu sos de carne

Mmmm,bunaciunea asta de reteta e facuta tot cu resturi.
Am primit un premiu de la Kotanyi cu tot felul de condimente,printre care si condimente pentru paste iar pe verso era reteta;daca tot am avut ce-mi trebuie am facut-o imediat,dar sosul de carne facut,a fost prea mult,asa ca l-am pus in borcan si la congelator cu el.
De asemenea si foile de lasagna sunt un rest de la o alta reteta.Cred ca toata lumea procedeaza ca mine,ca doar n-oi fi vreun unicat si nici atat de bogata incat sa-mi permit sa arunc ce-mi ramane!!!
AVEM NEVOIE DE:
foi de lasagna cu spanac
sos de carne,reteta o gasiti AICI
sos bechamel din comert(pentru prima data am vazut asa ceva si am luat din curiozitate)
50g cascaval ras
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune in tava cat sa acopere fundul,sos bechamel,apoi doua foi de lasagna una langa alta,fara sa fie fierte,(scrie pe cutie ca nu necesita fierbere),se acopera cu 2linguri sos de carne
 iar dupa nivelare se presara cascaval ras,
se procedeaza asa pana se termina tot,iar pe ultima foaie se pune restul de bechamel
 Se acopera tava cu folie de aluminiu si se lasa la cuptor la foc moderat 30min
Dupa ce s-a racit se taie si se presara parmezan deasupra


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme