Pilaf cu ciuperci

Imi place pilaful cu orice,imi plac ciupercile iar combinatia de orez cu ciuperci,adica pilaf asa cum il pregatesc eu,este o nebunie!!
Reteta de pilaf este una singura,doar metode de pregatire sunt mai multe,asta depinde de cine-l face si ce placeri are,adica mai zemos,mai legat,cu orezul care se risipeste,mai gras,mai putin gras!!
Placerea mea este una singura si veti vedea mai jos!
AVEM NEVOIE DE:
500g ciuperci
2cepe
50ml ulei sau grasime de pasare daca nu e post
1cana cu orez
sare
CUM SE PREGATESTE:
In cratita cu ulei ce caleste ceapa,se adauga ciupercile spalate si curatate daca e cazul apoi feliate
Dupa ce a scazut apa din ele se adauga 4cani cu apa,1lingurita rasa cu sare,1cana cu orez nespalat,apoi se lasa vasul la cuptor25-30min la foc mic
Dupa acest timp,se scoate,se amesteca putin,se potriveste de gust apoi se lasa deoparte cu capacul deasupra pana in momentul servirii
Este un pilaf asa cum ar trebui sa fie si anume,legat,cremos si gustos!
Mie imi place cremos si sa-l mananc fierbinte!
Imi plac mult ciupercile dar mai ales pilaful,de aceasta data in anul 2012,am pregatit acelas pilaf,dar cu ciuperci Shimeji care si ele-mi plac foarte mult



  





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme