Sunt buzzer

Postez tarziu primirea coletului pentru testare a sapunului lichid Dove pentru ca am avut probleme in familie si nici laptopul nu mi-a mers cum trebuie.
Da am primit,m-am bucurat mult cand l-am vazut dar bucuria mi se sterge incet incet,pentru ca nu ma pot conecta la cont sa postez in sectiunea My Buzz.
de un an de zile de cand ma chinui cu acest cont si tot nu s-a rezolvat nimic;am cerut ajutor echipei buzz,este adevarat ca mi l-au dat dar calculatorul buzz,nu vrea deloc sa-mi recunoasca acest nenorocit de cont(sunt deja foarte nervoasa!!)
Nu stiu cum se va rezolva dar eu sper ca bine,poate vor vedea si dumnealor cate mesaje de ajutor am trimis!!
Oricum eu multumescBuzz Store
Multumesc #buzzdove
Multumesc DOVE

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme