Supa crema de urzici

Am vazut ca din toate supele mele crema,imi lipseste cea de urzici si nu stiu cum de-am scapat-o pentru ca-mi plac mult de tot astfel de supe!
AVEM NEVOIE DE:
250g urzici
1leg.de leurda
1ceapa
1morcov
1/2telina
2cartofi
100ml smantana lichida de soia sau lapte de cocos,tot de post este
2linguri ulei
sare
 CUM SE PROCEDEAZA:
In oala cu ulei,se pun legumele curatate,spalate,taiate cuburi,leurda spalata si taiata marunt,urzicile curatate,spalate bine cu apa rece apoi oparite 5min si scurse(nu se arunca apa),se amesteca totul bine iar dupa cateva minute se adauga 3cani cu apa de la oparitul urzicilor,1/2lingurita cu sare si se lasa 30min sa fiarba
Dupa ce totul este fiert,se strecoara,legumele se paseaza,piureul obtinut se amesteca cu apa de la fiert,pana la consistenta dorita
se adauga smantana,se potriveste de gust
apoi se serveste cu felie de lamaie(optional)



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme