Peste la cuptor

Pentru ca Mihaela stie ca-mi place pestele,cand am ajuns am gasit in congelator doua feluri de peste care pe la noi nu se gasesc
Pe unul l-am facut la cuptor pe cartofi iar pe celalalt saramura.
AVEM NEVOIE DE:
1kg peste spigole(asa se numeste)
500g cartofi
3catei de usturoi
sare
piper
putin cimbru
1lingura oregano uscat
20ml ulei de masline
50ml vin alb

Pentru mujdei:
1capatana de usturoi
1-2rosii
un praf de sare
1lingura ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele curatat,spalat,bine scurs,tamponat cu un prosop de hartie,se condimenteaza pe interior si exterior cu sare si piper apoi se lasa deoparte
Cartofii curatati,taiati rondele subtiri,se pun intr-un castron si se amesteca cu sare,piper,cimbru,usturoi taiat marunt,ulei si vin,oregano apoi se pun in vava iar deasupra pestele
Se unge fiecare peste cu putin ulei,se acopera tava cu hartie si la cuptor va sta 30min la 160grade
Dupa acest timp se descopera si se mai lasa 20min sa se rumeneasca(la mine nu s-a rumenit pentru ca sunt tot in probe cu cuptorul!!)
Cat sta la cuptor se pregateste mujdeiul
Se pune usturoiul curatat in blenderul mic impreuna cu rosiile taiate,ulei,sare,se mixeaza pana devine o pasta apoi se rastoarna intr-un bol
Se serveste imediat cu mujdei si-i un deliciu,pe cuvant!!
Se poate folosi orice alt peste,eu daca sunt in Italia folosesc produse de aici dar reteta se poate adapta!
Pofta buna!

 
 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme