Prajitura cu ciocolata

Mi-a dat Mihaela sa fac la fete o reteta de prajitura pe care foarte des o face si-i buna rau!!
AVEM NEVOIE DE:
200g faina
200g zahar
100g unt moale
75g cacao
5oua
50ml lapte
1plic praf de copt
un praf de sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pregateste o crema fina din unt frecat bine cu zahar adaugat cate putin,apoi galbenusurile pe rand mixand energic dupa fiecare,urmeaza amestecul de faina praf de copt si cacao,cernute si intercaland cu lapte iar dupa omogenizare se incorporeaza albusurile batute spuma si se amesteca usor cu spatula
Se rastoarna in forma de tort de 20 sau 22cm diametru,eu am facut-o in ce forma am gasit pe aici,apoi la cuptor va sta 40min la 160grade
Eu necunoscand cuptorul,am avut temperatura mai mare si s-a crapat dar nemancat nu a ramas!!
Dupa ce s-a racit,se rastoarna pe platou,se pudreaza cu zahar,se taie si se serveste!
Chiar un deliciu!

  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme