Musaca de conopida

Mi-a adus sotul de la gradina niste conopida,nu am stiut ce sa fac cu ea pentru ca arata urat si eu cum sunt bolnava dupa aspect,ma gandeam s-o arunc dar tot eu m-am intrebat oare daca o oparesc sau o fierb putin in lapte se intampla ceva???ei bine,da;va spun ca s-a albit,ce-i drept am stricat 1l de lapte,a mai cazut si pe aragaz,dar intr-un final mi-a iesit ce mi-am dorit.
Ingrediente:1conopida,500g carne tocata de curcan,2-3linguri ulei,4oua,200g smantana fermentata,4catei de usturoi,1ceasca suc de rosii,sare,piper,lapte,1legatura de patrunjel
Buchetelele de conopida le fierbem 5min.in lapte in care am adaugat 1lingura rasa cu sare;le scurgem si la lasam deoparte;carnea o amestecam cu sare,piper,usturoi pisat si o calim intr-o tigaie adaugam sucul de rosii iar dupa ce scade oprim focul si adaugam patrunjelul taiat marunt
Intr-un vas termorezistent punem jumatate din conopida taiata marunt,apoi carnea,acoperim cu restul de conopida,deasupra varzam ouale batute cu sare,piper si smantana si lasam la cuptor 45min.
Dupa ce s-a racit o servim.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme