Tapioca cu lapte

Acest desert,l-as manca din ora in ora atat este de bun iar tapioca este ca si un medicament;de data asta nu am mai facut budinca,doar simpla cum se face orezul cu lapte
Ingrediente:5linguri tapioca,250ml lapte de cocos,1lingura zahar,dulceata si fructe pentru ornat
Tapioca o tinem intr-un bol cu apa rece 10-15min;o scurgem apoi si o punem intr-un vas pe foc impreuna cu laptele,zaharul si un praf de sare;trebuie stat langa vas si amestecat continuu pentru ca daca se lipeste capata o aroma neplacuta;dupa ce s-a ingrosat iar bobitele de tapioca sunt translucide,dam deoparte iar dupa ce s-a racit,punem in boluri sau cupe,deasupra punem cate 1lingurita de ceva dulceata si ornam cu aceleasi fructe din dulceata.
Recomand tuturor,este un medicament,nu desert!!!

3 comentarii:

  1. Prima sosita....prima servita, Da ???
    Asa ca...doamna doctor va rog frumos sa-mi dati medicatia ca tare fain mai arata !!!
    Musai tre'sa fac si eu....e o nebunie !!!
    Te tzuc soro !

    RăspundețiȘtergere
  2. Perlele de tapioca sunt preferatele mele! Le mancam in China cu multa placere! Desertul tau este tare bun! Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din putinul meu bun,va servesc si pe voi dragele mele!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme