Ardei umpluti cu carne

Cred ca v-ati obisnuit cu mine cand incep cu "mi-a fost pofta"!!!!
Ei bine de data asta chiar mi-a fost pofta foarte tare de ardei umpluti;daca am fost plecata,nu m-am putut satura de sarmalute cu varza murata iar cand am venit, varza era compromisa, a ajuns la gunoi si de la sarmalute am ajuns la ardei umpluti;buuuuuni tare!!
Farfurie din 2018!

AVEM NEVOIE DE:
1kg de carne tocata
2cepe
1ceasca pasta de ardei
500ml suc de rosii
100g orez
50ml ulei
verdeata(marar,patrunjel,leustean)
sare
piper
1lingurita cimbru uscat
1kg ardei grasi
2-3linguri cu faina alba
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas cu ulei si 1ceasca cu apa,lasate sa se infierbante,se pune ceapa tocata marunt,dupa ce s-a evaporat apa,se adauga pasta de ardei,orezul spalat,se condimenteaza cu sare,piper,cimbru iar dupa ce se amesteca se da deoparte si se adauga in vasul cu carne tocata;aici se amesteca cu marar,patrunjel si jumatate din legatura de leustean,tocate marunt iar dupa ce totul este omogenizat se lasa 30min sa se odihneasca.La umplutura pentru sarmalute sau ardei umpluti,nu se pune ou,stiati nu???
Ardeiii cu cotoarele scoase se spala si se pun undeva cu gura in jos sa se scurga,in vasul unde vor fierbe ardeiii se pun crengutele de leustean 
ramase,jumatate din sucul de rosii
Fiecare ardei umplut se trece cu gura prin faina,astfel se formeaza o protectie si nu da voie umpluturii sa iasa la fiert; eu am uitat sa cumpar rosii pentru capace.
 Dupa ce s-au terminat ardeiii de umplut,se rastoarna si restul de suc,se completeaza cu apa se presara putina sare,se acopera cu o farfurie direct pe ardei apoi se lasa la cuptor la foc mic 1h
Dupa acest timp,se servesc ardeiii simpli sau cu smantana,cu paine sau cu mamaliguta ca in Moldova!!!
O alta data 2017,o alta farfurie,aceeasi reteta,doar ca de aceasta data am infasurat si cateva sarmalute daca tot am avut frunza noua de vita

Tot 2017,daca sunt buni ca sa fac??

 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme