Inghetata cu dulce de leche si fructe

Am mai descoperit una si anume ca o baza de inghetata super buna,se face doar din doua ingrediente,lapte dulce condensat si frisca lichida;se poate pregati mai multa,se pune in cutie la congelator iar cand ti-a pofta de inghetata,scoti,tai jumate sau un sfert,depinde cat de multa ai facut,se amesteca cu piure de fructe,  turta dulce zdrobita,biscuiti oreo(asta va arata interesanta) zdrobiti,briose zdrobite sau orice va trece prin minte,cu conditia sa nu fie prea dulce,gen ciocolata pentru ca deja laptele e foarte dulce dar cine doreste ciocolata,se poate amesteca cu pudra de cacao.
Aceasta metoda poate este cunoscuta,nu este descoperirea mea,nu am pus eu coada la pruna cum ar spune o buna prietena,pur si simplu am cateva cutii cu crema de lapte a caror termen de garantie e pe duca si am facut aceasta dulceata.
AVEM NEVOIE DE:
1cutie crema de lapte(dulce de leche)
200ml frisca lichida
2cani cu fructe,eu am avut visine
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bate bine frisca foarte rece(se pune de seara in frigider),pana se obtin creste
se adauga crema tot la fel de rece
Apoi se rastoarna in masina de inghetata si se lasa la procesat,dar foarte bine puteam s-o pun direct la congelator pentru ca este singura inghetata(cred,nu stiu sigur)care nu face ace de ghetata chiar daca se pune imediat la congelator si nici macar nu se amesteca.
In acest timp,fructele spalate,curatate de samburi,se pun intr-un vas pe foc cu o cescuta de apa
iar dupa ce a scazut si fructele sunt fierte,se paseaza cu blenderul vertical
apoi se rastoarna peste baza de inghetata,se amesteca bine
si se rastoarna in cuva de la masina de inghetata si la congelator cu ea;nu am mai pus-o in masina

Dupa doua ore,se poate servi cu sos de fructe deasupra





 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme