Prajitura cu bile de cocos








Aceasta prajitura este superdelicioasa dar eu nu stiu ce s-a intamplat,unde am gresit,pentru ca aluatul pe care l-am turnat in tava trebuia sa creasca si sa fie pufos
Ingrediente:250g branza proaspata de vaci,100g nuca de cocos,5linguri zahar,6oua,5linguri amidon alimentar,150g ciocolata,2linguri faina,3linguri cacao,120ml lapte,1lingura unt,esenta de vanilie
Pentru bilute,amesteci branza cu cocos,2linguri zahar,2galbenusuri,3linguri amidon,omogenizezi bine apoi dai la rece;intr-un bol,pui 2linguri faina,2linguri amidon,3linguri cacao,putina sare,apoi 4oua frecate cu 3linguri zahar,vanilie,50g ciocolata topita si mixezi bine;in tava cu hartie de copt,pui bilutele din cocos cu distanta intre ele apoi rastorni aluatul acoperindu-le bine si dai la cuptor 35-40min la foc mic;dupa ce s-a copt,pui glazura facuta din lapte,2linguri zahar,unt si ciocolata ramasa pe foc mic,amestecand bine pana devine cremoasa;dai prajitura la rece 1h dupa care o tai;
eu am renuntat la glazura si am pus deasupra una dintre formele pe care le-am adus din Italia,am pudrat cu zahar si observati ce a iesit.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme