Paine umpluta








Am achizitionat cateva pachetelele cu diferite condimente de la AROME SI GUSTURI NATURALE si a trebuit sa le folosesc ca doar nu le-am luat sa le pun la pastrare
Am o reteta de la Mihaela mea din Italia si cum se potriveau ingredientele,m-am pus pe treaba
Am facut totusi o greseala ca din 500g de faina trebuia sa fac doar o paine iar eu am facut doua si fiind aluat putin nu sunt prea crescute;nu-i nimic gustul este mmmmm!!!!!
Ingrediente:500g faina,1plic drojdie,1lingurita zahar,piper(optional),sare,40ml ulei de masline,200-250ml apa calduta
Umplutura:1ardei gras rosu,100g somon afumat,200g cascaval,2linguri AMESTEC ITALIAN,2linguri lapte
SE face un aluat de paine din faina,drojdie,zahar,ulei,sare,apa,se framanta bine cu mana,se face o bila,se acopera cu un prosop si se lasa la crescut 40min
Intr-un bol se taie ardeiul cubulete si somonul,cascavalul ras si totul se amesteca cu ierburile italienesti;aluatul dupa ce a crescut se aplatizeaza cu palmele,se pune umplutura,se ruleaza si se pune in tava unsa si tapetata cu faina;se mai lasa 10-15min sa creasca apoi se da la cuptor 30min iar cand se scoate se unge cu lapte deasupra;eu inainte de coacere am presarat cateva seminte de chimion;este buna si calda,dar abia a doua zi se simt toate aromele din interior.

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme