Suc de rosii galbene







Pentru ca avem la gradina multe rosii galbene si se stricau vazand cu ochii,am facut suc din ele;vad eu la iarna la ce-l voi folosi,ve-ti afla cu siguranta
Eu in fiecare an cand fac tot felul de conserve,am ajutor in bucatarie(sotul meu)
Nu am ingrediente fixe,cred ca nici voi;rosiile spalate,curatate le dau prin vechea masina de suc,pun sucul la fiert,adaug putina sare,zahar,las sa fiarba pana scade,apoi fierbinte pun sucul in sticle,le pun in patura pana se racesc.
La astfel de conserve,eu nu folosesc nici un conservant,nici sare multa,dupa cum am spus adaug sare 2-3linguri la un vas de 10l de suc si 1lingura de zahar;pun zahar pentru ca opreste fermentarea atat in sticle cat si la mancare.

2 comentarii:

  1. Esti o adevarata gospodina felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Geta,cu aceste rosii galbene am facut experienta pe pielea mea si bine am facut!!are un gust aparte fata de rosiile obisnuite si un aspect deosebit atunci cand e folosit

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme