Felii de tiramisu









Reteta o am de la fata mea din Italia si sa nu va imaginati ca este un tiramisu original;sunt doar felii dupa cum spune reteta doar pentru 1-2persoane,intr-un cuvant este o reteta de familie
Ingrediente:50ml cafea,3oua,175g zahar,60g faina,1lingura cacao,400g branza Mascarpone,50ml lichior de cafea;eu nu am avut lichior de cafea;am avut in schimb lichior de cocos,am amestecat cu 1lingura esenta de cafea si a iesit un super lichior de cafea
Se pun ouale si 75g zahar intr-un bol si se amesteca cu mixerul pe bain-marie,pana s-a format o crema pufoasa;se da vasul deoparte si se adauga faina amestecata cu cacao;se rastoarna in tava cu hartie de copt si se da la cuptor 20min;dupa acest timp,se pune blatul pe un platou,se taie in 3felii,se stropesc cu lichior,intre felii se pune branza care a fost amestecata cu restul de zahar iar deasupra se pudreaza cu cacao si bilute de ciocolata.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme