Peste si fructe de mare pe paine

Am mancat asa ceva in Italia cand am fost la copii;au vrut sa ma impresioneze invitandu-ma la restaurant,stiind ca-mi plac deopotriva si fructele de mare si pestele;intradevar m-au impresionat,a fost ceva minunat dar cam putin!!!!!eu aici am facut sa ma satur(hi,hi)!!
Ingrediente pentru 2persoane:2felii de paine taiate mai gros,2buc.de peste alb,150g mix fructe de mare,sare,piper,1ardei mic rosu,3linguri ulei de masline,2catei de usturoi,2rosii,busuioc uscat sau verde
In tigaia cu ulei uncins se caleste usturoiul fara sa se arda impreuna cu ardeiul taiat rondele,se adauga rosiile date la blender sau tocate marunt,dupa ce s-a format un sos,se adauga fructele de mare,se tin 3-4min amestecand mereu,dupa care se condimenteaza,se adauga busuiocul si se opreste focul.
Pe hartie de copt,se pun feliile de paine,deasupra pestele,apoi se impart fructele de mare inclusiv sosul format pe fiecare portie;se impacheteaza,se pun intr-o tava si se da la cuptor la foc moderat 20-30min.
Pentru cine doreste se serveste cu lamaie.Trebuia pus si putin vin alb la fructe,pentru mai mult sos sa se imbibe in paine dar nu am avut si daca am fost nerabdatoare sa fac si eu reteta, am sarit peste vin

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme