Salata Cristina

Am primit aceasta delicioasa reteta de la prietena mea Cristina;pentru ca dupa ingrediente nu am stiut din ce colt al lumii este,am spus Salata Cristina
Ingrediente:4carnaciori(eu am folosit cremvursti dar se poate folosi orice preparat),100g cascaval afumat,6oua de prepelita fierte(reteta este cu 2oua de gaina dar eu am avut de prepelita si le-am folosit),1ceasca boabe de porumb din conserva,2-3castraveciori murati,1ceapa rosie
SOS:2linguri de maioneza,2linguri mustar de Dijon,3linguri otet balsamic,2linguri ulei de masline(eu am folosit ulei din seminte de struguri),2linguri sos de soya,2linguri sos worcester,1ceasca cu iaurt,1leg.de patrunjel
Intr-un bol mare,a, pus carnaciorii taiati rondele fine,cascavalul cubulete,ouale in jumate,castravetii in cubulete,ceapa taiata fin,boabele de porumb si se amesteca
In alt bol se amesteca toate ingredientele pentru sos si fiecare mai adauga cate ceva dupa gust(eu am mai adaugat sos de soya ca-i mai trebuia sare
Se amesteca totul bine si se serveste cu patrunjel deasupra!!
Super delicioasa!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme