Curcan cu rosii

Eram intr-o pana de idei,cand brusc mi-am adus aminte de tocanita de pui a mamei,facuta doar cu rosii din gradina;cat de buna era cu mamaliguta si castraveti murati de vara;sincera sa fiu nu prea merge cu castraveti pentru ca acest sos este putin acrisor de la rosii;eu nu am facut mamaliguta si am fiert un cartof;a fost un deliciu!!
Ingrediente:500g carne de curcan sau 1aripa portionata,4linguri ulei,1ceapa,1ardei gras,500g rosii,verdeata,2-3catei de usturoi
Calim in vas carnea cu ceapa taiata marunt si usturoi,adaugam ardeiul de asemenea,rosiile taiate in cubulete mai mari, sare,piper si putin zahar,dupa ce s-au calit,adaugam 1pahar cu apa si dam vasul la cuptor la foc mic pana ce sosul scade;scoatem vasul,potrivim de gust si adaugam verdeata tocata
servim imediat cu mamaliguta sau cu cartofi fierti
Sfat: rosiile trebuiesc oparite si curatate de coaja,ceea ce eu nu am facut!!!

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme