Colacei cu branza

Am participat la un concurs si am castigat si eu alaturi de alte fete "puternice"
Sponsorul fiind DELACO,am primit bineinteles produse bune,bune de tot de branzeturi iar cu 2cutii cu branza fina si smantana am facut acesti pufosi colacei.
Ingrediente:500g faina,1plic drojdie uscata,250ml lapte caldut,coaja rasa de lamaie,50g unt,1ou,sare
Umplutura:500g crema de branza sau branza proaspata cu smantana,100g stafide,2linguri gris,3linguri zahar,esenta de vanilie
Pentru aluat,amestecam toate ingredientele,framantam un aluat adaugand cate putin unt topit,acoperim vasulsi lasam sa creasca;intr-un castron amestecam ingredientele pentru umplutura,oprind cateva stafide pentru copt
Dupa ce aluatul este crescut,rupem din aluat bucati,intindem cu sucitorul foi dreptunghiulare,punem 1-2linguri de branza,rulam,capetele le rasucim in forma de melc(colacelul sa arate in forma literei S),asezam in tava pe hartie de copt,ungem cu galbenus,punem pe capete stafide si lasam la cuptor 30-40min pana capata o culoare aurie;servim colaceiii calzi cu o cana cu lapte dar si reci sunt buni.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme