Chefal cu sos de smantana si ciuperci

Ingrediente:1chefal,1ceapa,200ml smantana lichida,4ciuperci,4linguri ulei,sare,piper,2crengute de salvie
Garnitura:orez negru
Calim ceapa tocata marunt in ulei,adaugam ciupercile feliate,dupa ce a scazut apa din ele condimentam si adaugam smantana;dupa ce s-a ingrosat putin rasturnam intr-un vas de yena cu pestele curatat,spalat si condimentat cu sare si piper;deasupra punem crengutele de salvie si lasam la cuptor 15-20min
In acest timp punem la fiert orezul care a stat in apa calda 1h,adaugam la fiert putina sare si 1cubulet de unt;dupa ce a fiert,strecuram orezul si servim pe farfurie cu pestele si sos.


7 comentarii:

  1. Inca o reteta minunata, asa cum ne-ai obisnuit, Lulu. Aici in Bucuresti, chefalul proaspat e foarte scump (cel putin pentru mine!) Dar din fericire, mai gasesc congelat, pe la supermarketuri si acolo e mai accesibil la pret. Am sa pregatesc si eu reteta asta, ca prea mi-ai facut pofta! Tot intru si ma uit la ea, cred ca am invatat-o pe dinafara! Astept sa iau banii si o ..."execut". As manca peste de trei ori pe zi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand mai prepari ma inviti si pe mine ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand mai pregatesti reteta ma inviti si pe mine ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-mi place pestele si ce bine arata si garnitura:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme