Peste cu pasta de avocado

Ingrediente:2fileuri de peste alb,1avocado,1rosie mai mare,1leg.de patrunjel,1lamaie,condimente pentru peste,2linguri ulei de masline,3linguri ulei de floarea soarelui,sare,piper
Fileurile daca sunt mari,le taiem  in bucati mai mici,le condimentam,le pudram cu faina si le prajim in ulei cate 1-2min pe fiecare parte;ar fi trebuit puse pe gratar dar eu am avut peste congelat si nu am vrut sa risc pentru ca sunt patita(am pus un file congelat pe gratar si l-am adunat cu lingura!!!!)
Punem in blender pulpa de avocado,zeama de lamaie,sare,cateva picaturi de sos Tabasco(atentie este foarte picant),frunze de patrunjel si 2linguri ulei de masline;dupa ce am obtinut o pasta fina mai condimentam dupa gust apoi rasturnam pasta intr-un bol;
La servire,punem pe farfurie rondele de rosie pudrate cu sare si cateva picaturi de ulei,deasupra pasta de avocado iar peste pasta pestele si rondele de lamaie
Un deliciu,pofta buna!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme