Prepelita umpluta

Premiul primit de la  Ferma de prepelite japoneze Fundeni, in colaborare cu  Gina Bradea am pastrat o prepelita pentru aceasta reteta;adevarul e, ca sunt atat de mici incat nici pisica mea nu s-ar satura cu una dar un om,in schimb sunt atat de bune ca nu-ti vine sa arunci nici macar oasele!
Problema mea e ca de dragul gatitului cred ca as fi in stare sa umplu si un greiere hahaha!!!

AVEM NEVOIE DE:
1prepelita
1lingura orez
1lingurita paprika
partea alba de la 1fir de ceapa verde
partea alba de la 1fir de usturoi verde
1ceasca suc de rosii
1/2rosie
4linguri ulei de masline
1/2ardei iute
10ml vin alb
1cana supa de pui
sare,piper
patrunjel verde

CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas mic cu 1lingura ulei se caleste ceapa,usturoiul si ardeiul iute taiate foarte marunt impreuna cu maruntaiele daca se gasesc la prepelita,de asemenea taiate foarte marunt,se adauga orezul,jumatatea de rosie la fel taiata, apoi supa cate putin, amestecand sa nu se lipeasca iar la sfarsit patrunjel tocat marunt
Dupa ce orezul este fiert si racit,atentie nu trebuie sa fie zemos,se umple prepelita la burta,se prinde cu scobitori (de regula trebuie cusuta dar....) si se lasa deoparte;eu am umplut si gatul pentru ca era loc suficient,dar daca nu l-am cusut,a iesit
se leaga si pulpele apoi se baga intr-o punga de friptura impreuna cu sosul pregatit din restul de ulei de masline,sare,piper,vin,suc de rosii,se sigileaza punga apoi se pune in tava si la cuptor se lasa 45-50min.Prepelita mea a fost un prepelitoi destul de batranel pentru ca a stat la cuptor mai mult de 1h.

In acest timp se pregateste garnitura
Se rastoarna continutul din punga in tigaia cu 1lingura de unt incins,se amesteca pe foc 2-3min apoi se pune pe platou si alaturi prepelita taiata




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme