Supa de vita cu legume

M-am trezit intr-o zi ca vine acasa Costel cu o sacosa de oase de vita si mi-a spus sa fac supa;cum sa nu-i fac pofta sotului,m-am conformat si m-am pus pe treaba.
Se pare ca oasele au fost de vitel pentru ca foarte repede au fiert.
AVEM NEVOIE DE:
oase de vita(vitel),eu am avut 3kg
1ceapa
2morcovi
1dovlecel
1/2telina
500g rosii
1ardei gras
sare
3cartofi
paste
CUM SE PROCEDEAZA:
Oasele spalate se pun la fiert in oala si se aduna spuma care se formeaza
Dupa 30min se adauga legumele( mai putin cartofii) curatate,spalate si taiate
Se lasa la fiert cu capac alte 30-40min
apoi se strecoara totul,oasele se dau deoparte(pentru catei)
iar legumele se paseaza cu blenderul vertical
Piureul obtinut se adauga in oala cu supa,se amesteca,se condimenteaza cu sare si se pun cartofii curatati spalati si taiati cubulete
Dupa ce si acestia au fiert,se potriveste de gust,se adauga o mana de paste iar dupa cateva clocote se opreste focul si se serveste cu patrunjel verde deasupra,pe care eu nu l-am avut.






  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme