Sunca la borcan

Am primit cateva sunculite de la o prietena draga si noi cum facem o pauza de mancaruri grase chiar daca-mi place de mor,am pus-o la borcan in saramura si asa sunt sigura ca se pastreaza mult timp.
Ingrediente:sunca alba,sare grunjoasa,boabe de piper,ienibahar,mustar,frunze de dafin,1capatana de usturoi
Se pune sare multa pe bucatile de sunca,se acopera vasul si se lasa 7zile;dupa acest timp,se pune intr-un vas pe foc 1l de apa(am pus 1litru pentru ca am avut sunca putina,doar pentru un borcan),1lingura de sare grunjoasa,restul mirodeniilor si se lasa pe foc sa clocoteasca.
In acest timp,sunca taiata in bucati late de 2-3degete,se pune in borcan cu usturoi pisat
apoi se umple borcanul cu saramura clocotita,se pune capacul si se pune la pastrat;trebuie avut in vedere ca sunca sa stea cufundata in saramura.
Dupa 1saptamana,doua,e buna de mancat dar sfatul meu e ca daca sta mai mult in borcan,se face mai buna!!



Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme