Friptura fiarta de pui

Cu aceasta reteta particip la Provocarea Weekend cu spor initiata de Stefania Anastasiu iar in aceasta luna gazda este Cristina Pana
Din toate categoriile propuse am ales in functie de ce am avut in casa,aceasta friptura fiarta;eu am facut multe fripturi de toate felurile dar friptura fiarta nu,de aceea am incercat-o,mai ales pentru ca arata intr-un mare fel la ea pe blog iar eu cum sunt o pofticioasa incurabila,ma ispiteste tot ce e frumos;eu insa i-am adaugat si o garnitura de cus-cus.

AVEM NEVOIE DE:
1piept mare(eu l-am avut de la o curca de tara)
3frunze de dafin
boabe de piper
1ceasca sos de rosii
6-7catei de usturoi
sare,piper
1ceasca cus-cus
1cubulet de unt

CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul fiert in apa cu sare,dafin si boabe de piper,apoi scos,carnea scoasa de pe os se pune in tava
se condimenteaza cu sare,piper,se adauga usturoiul taiat marunt sau pisat,sosul de rosii si 2polonice cu apa de la fiert;daca tava e mai mare,se pune mai multa supa.
se lasa la cuptor 40min.
In acest timp se pregateste cus-cus-ul
Se pune la fiert 1cana cu apa cu putina sare si cubuletul de unt,iar cand a clocotit se rastoarna in bolul cu cus-cus,se acopera iar dupa 5-6min se amesteca cu o furculita 
Friptura scoasa din cuptor

 se serveste pe farfurie alaturi de garnitura.

   Multumesc mult Cristina a fost delicioasa fripturica!

Un comentariu:

  1. Sa va fie de bine!!! :D
    Sa incercati si cu carnita de porc pentru ca iese foarte frageda si buna :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme