Oua mimosa

Umbland prin revistele frantuzesti,am dat de aceasta reteta,aspestul era super frumos(nu ca al meu!!) si mi-am zis de ce nu dar nu stiam ca-mi fac de lucru;norocul meu ca am facut foarte putine oua,pentru ca de data asta chiar ajungeau la cos,insa efortul a meritat vorba nepotului care a fost incantat de gust;asta e,se vede ca nu mai am rabdare!!
AVEM NEVOIE DE:
4oua fierte+1crud
1mana frunze de spanac
1mana frunze de stevie
1/2legatura de patrunjel
1/2legatura de marar
cateva frunze de ceapa verde
2-3frunze de usturoi verde
1lingurita mustar
150ml ulei
1lingura zeama de lamaie
sare
piper
cateva fileuri de anchois(eu am avut masline umplute cu anchois)
CUM SE PROCEDEAZA:
Frunzele de ceapa si usturoi taiate se pun intr-un vas cu apa si sare pe foc,iar cand sunt fierte si foarte moi,se adauga si restul de frunze curatate si spalate;de aceasta data se lasa doar 1min 
dupa care se scot intr-un vas cu apa rece pentru a nu-si pierde culoarea
Se scurg,se paseaza cu blenderul
foarte bine,se trece apoi piureul prin sita
apoi se lasa deoparte.
Din oul crud,mustar,ulei si zeama de lamaie,se pregateste o maioneza tare,care se amesteca cu piureul verde si galbenusurile fierte si rase fin pentru a se ingrosa maioneza,se potriveste de gust.Daca nu e suficient de tare,se lasa la frigider cateva ore(eu am lasat-o pana a doua zi),apoi cu ajutorul unui posh se umplu jumatatile de oua fierte
Se pun pe un platou,deasupra se orneaza cu cate un fileu de anchois apoi se servesc.





  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme