Pasca traditionala

Mai am reteta de pasca pe aici dar de data asta am schimbat cate ceva
AVEM NEVOIE DE:
aluat de cozonac cu reteta luata de  AICI
UMPLUTURA:500g branza proaspata bine scursa,eu am folosit in acest an urda putin sarata
zahar dupa gust(la mine nu a fost nevoie)
100g stafide
5oua
2-3linguri cu gris
coaja rasa de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Trei bucati de aluat impartit de la cozonac,se amesteca pe masa cu o mana de faina,pentru a nu se deforma in tava;se stie ca aluatul de cozonac,atunci cand este intins,revine la forma initiala iar de aceasta data ca sa ramana :tzapan"cum se zice,se mai amesteca cu faina.
Deci,s-a amestecat aluatul cu faina,se imparte in trei(eu am uitat de a treia parte),prima bucata se aplatizeaza pe masa apoi se pune intr-o tava rotunda si se mai intinde cat fundul tavii,a doua bucata de aluat se taie in doua si fiecare bucata se ruleaza lung,se impletesc,apoi se pune in tava in jurul aluatului din tava;dupa acest procedeu se da tava deoparte,se acopera si se lasa sa creasca;de aceasta data,daca aluatului i s-a mai adaugat faina,va creste mai greu.
In acest timp intr-u vas se amesteca  toate ingredientele de la umplutura
 iar dupa ce aluatul din tava a crescut,se rastoarna in mijloc branza
 Se lasa la cuptor la foc mic 1h iar dupa ce s-a racit putin se scoate din tava
In ziua cand am pregatit totul pentru Franta,fiind atat de preocupata ca totul sa fie bine dar si oboseala si-a spus cuvantul,am uitat dupa cum am spus la inceput ca sa impart aluatul in trei,cea de-a treia parte fiind pentru crucea care trebuie pusa deasupra,dar voi sa nu uitati!
HRISTOS A INVIAT!!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme